Surron Light Bee L1e

NIEPOWTARZALNA ZABAWA W TERENIE​

W jakich warunkach sprawdzą się crossy elektryczne? W każdych! Surron Light Bee doskonale sprawuje się w terenie dzięki idealnie zestrojonemu zawieszeniu, niewielkiej masie, łatwości prowadzenia i mocnemu silnikowi. Gdy nadchodzi moment, kiedy ten elektryczny cross musi opuścić bezdroża i wjechać na asfalt może zaskoczyć to, jak pewnie się prowadzi. Bez względu na to, czy jedziesz na nim poszaleć w teren, czy podjeżdzasz na chwilę do sklepu – dynamika i łatwość prowadzenia Surrona Light Bee L1e sprawiają, że nie masz ochoty z niego schodzić! Oczywiście cross elektryczny najlepiej czuje się poza utartym szlakiem, jednak nawet w miejskiej dżungli doskonale się odnajduje!

ZWINNY JAK JASZCZURKA I OSTRY JAK BRZYTWA

Silnik Surron Light Bee L1e dostarcza dużo mocy, którą elektryczny motocykl terenowy pożytkuje na pokonywanie kolejnych przeszkód, dostarczając kierowcy ogromu doznań i adrenaliny. Crossy elektryczne są również świetnym towarzyszem dla tych, którym nie straszne są skoki czy wheelie. Po wjechaniu na drogi, dynamiczny silnik pozwala na sprawne poruszanie się. Pomimo, że Light Bee L1e został zaprojektowany z myślą o pokonywaniu kilometrów “na przełaj”, to poruszanie się nim po asfalcie jest zaskakująco przyjemnym doświadczeniem. Mocy jest wystarczająco dużo, żeby szybko przedzierać się przez gąszcz samochodów, dzięki czemu w przerwach od szaleństw po bezdrożach ten elektryczny cross dobrze spisuje się podczas poruszania się po mieście.

NA LEŚNYCH BEZDOROŻACH I W MIEJSKIEJ DŻUNGLI

Montowane w Surronie Light Bee L1e zawieszenie Intersect T nie bez powodu jest dumą firmy Surron. W dużej mierze dzięki niemu elektryczny cross tak dobrze radzi sobie nawet w ciężkich, terenowych warunkach, jednocześnie pozwalając kierowcy na zachowanie pełni kontroli nad sytuacją. Tak wyczynowe zawieszenie nie gorzej spisuje się również na drogach publicznych.

Elektryczne crossy, jak sama nazwa wskazuje, zostały zaprojektowane z myślą o wyzwaniach jakie czekają na niego na bezdrożach. Nie jest więc zaskoczeniem, że ich zawieszenie świetnie spisuje się po wjechaniu na drogi publiczne. Motocykle w zakrętach prowadzą się pewnie i nie tracą nic ze swojej charakterystycznej zwinności. A to, że zawieszenie Intersect T jest zestrojone pod jazdę terenową ma ogromną zaletę – żadne koleiny ani garby nie są im straszne.

CROSS POZA NATURALNYM HABITATEM

Homologacja drogowa sprawia, że Surron Light Bee może wyjechać ze swojego naturalnego środowiska i udać się na wędrówkę po asfaltowych równinach dróg publicznych. Cechy, które sprawiają, że elektryczny cross doskonale radzi sobie w terenie, pomagają mu w sprawnym poruszaniu się poza nim. Jest cichy, dzięki czemu nawet wcześnie rano ani późnym wieczorem nie będzie nikomu przeszkadzać. Nie emituje spalin, sprawiając, że jest ekologicznym i tanim w eksploatacji środkiem transportu. Jest dynamiczny i świetnie się prowadzi, dzięki czemu każda przejażdżka to przyjemność i przygoda.

Specyfikacje​

Wymiary pojazdu dł./szer./wys. (mm)1860 x 780 1050 mm
Waga pojazdu z baterią56kg
Waga pojazdu bez baterii45kg
Maksymalne obciążenie100 kg
Rozstaw osi1230 mm
Wysokość siedziska830 mm
Minimalny prześwit270 mm
Prędkość maksymalna75 km/h
Moc maksymalna6kW
Maksymalny moment obrotowy250 Nm
Zasięg100km (@20km/h)
Tryby jazdySPORT + ECO MODE
Dodatkowe funkcjeHamowanie rekuperacyjne (tylko w trybie SPORT)
Klasa ochrony IPIP65
Typ BateriiLitowo-jonowa wyjmowana
Pojemność baterii34Ah
Napięcie znamionowe60V
Zabezpieczenie przed nadmiernym natężeniem100A
Czas ładowania3,5 h
Typ silnikabezszczotkowy DC, BLDC
Moc znamionowa silnika3 kW
Obroty znamionowe5400r/min
Napięcie znamionowe60V
Napięcie wejścioweAC110/230V
Napięcie wyjściowe67,2V
Natężenie wyjściowe10A
KontrolerSine Wave 48V FOC
RamaZ kutego aluminium
Koła (obręcz) przódaluminiowa 19*1,4
Koła (obręcz) tyłaluminiowa 19*1,4
Opony przód70/100-19 off-road
Opony tył70/100-19 off-road
Główny napędpaskowy HTD 8M
Napęd dodatkowyłańcuchowy 420, 106 ogniw
Zawieszenie przedniepodwójny amortyzowany widelec ze skokiem 200 mm, regulowany
Zawieszenie tylnecentralny membranowy amortyzator ze skokiem 87 mm, regulowany
Skok tylnego koła210 mm
Hamulec przednitarczowy hydrauliczny, średnica tarczy 203 mm
Hamulec tylnytarczowy hydrauliczny, średnica tarczy 203 mm
Port ładowania USBUSB-5V, 2400mA