Surron Light Bee L1e
NIEPOWTARZALNA ZABAWA W TERENIE
W jakich warunkach sprawdzą się crossy elektryczne? W każdych! Surron Light Bee doskonale sprawuje się w terenie dzięki idealnie zestrojonemu zawieszeniu, niewielkiej masie, łatwości prowadzenia i mocnemu silnikowi. Gdy nadchodzi moment, kiedy ten elektryczny cross musi opuścić bezdroża i wjechać na asfalt może zaskoczyć to, jak pewnie się prowadzi. Bez względu na to, czy jedziesz na nim poszaleć w teren, czy podjeżdzasz na chwilę do sklepu – dynamika i łatwość prowadzenia Surrona Light Bee L1e sprawiają, że nie masz ochoty z niego schodzić! Oczywiście cross elektryczny najlepiej czuje się poza utartym szlakiem, jednak nawet w miejskiej dżungli doskonale się odnajduje!
ZWINNY JAK JASZCZURKA I OSTRY JAK BRZYTWA
Silnik Surron Light Bee L1e dostarcza dużo mocy, którą elektryczny motocykl terenowy pożytkuje na pokonywanie kolejnych przeszkód, dostarczając kierowcy ogromu doznań i adrenaliny. Crossy elektryczne są również świetnym towarzyszem dla tych, którym nie straszne są skoki czy wheelie. Po wjechaniu na drogi, dynamiczny silnik pozwala na sprawne poruszanie się. Pomimo, że Light Bee L1e został zaprojektowany z myślą o pokonywaniu kilometrów “na przełaj”, to poruszanie się nim po asfalcie jest zaskakująco przyjemnym doświadczeniem. Mocy jest wystarczająco dużo, żeby szybko przedzierać się przez gąszcz samochodów, dzięki czemu w przerwach od szaleństw po bezdrożach ten elektryczny cross dobrze spisuje się podczas poruszania się po mieście.
NA LEŚNYCH BEZDOROŻACH I W MIEJSKIEJ DŻUNGLI
Montowane w Surronie Light Bee L1e zawieszenie Intersect T nie bez powodu jest dumą firmy Surron. W dużej mierze dzięki niemu elektryczny cross tak dobrze radzi sobie nawet w ciężkich, terenowych warunkach, jednocześnie pozwalając kierowcy na zachowanie pełni kontroli nad sytuacją. Tak wyczynowe zawieszenie nie gorzej spisuje się również na drogach publicznych.
Elektryczne crossy, jak sama nazwa wskazuje, zostały zaprojektowane z myślą o wyzwaniach jakie czekają na niego na bezdrożach. Nie jest więc zaskoczeniem, że ich zawieszenie świetnie spisuje się po wjechaniu na drogi publiczne. Motocykle w zakrętach prowadzą się pewnie i nie tracą nic ze swojej charakterystycznej zwinności. A to, że zawieszenie Intersect T jest zestrojone pod jazdę terenową ma ogromną zaletę – żadne koleiny ani garby nie są im straszne.
CROSS POZA NATURALNYM HABITATEM
Homologacja drogowa sprawia, że Surron Light Bee może wyjechać ze swojego naturalnego środowiska i udać się na wędrówkę po asfaltowych równinach dróg publicznych. Cechy, które sprawiają, że elektryczny cross doskonale radzi sobie w terenie, pomagają mu w sprawnym poruszaniu się poza nim. Jest cichy, dzięki czemu nawet wcześnie rano ani późnym wieczorem nie będzie nikomu przeszkadzać. Nie emituje spalin, sprawiając, że jest ekologicznym i tanim w eksploatacji środkiem transportu. Jest dynamiczny i świetnie się prowadzi, dzięki czemu każda przejażdżka to przyjemność i przygoda.
Specyfikacje
Wymiary pojazdu dł./szer./wys. (mm) | 1860 x 780 1050 mm |
Waga pojazdu z baterią | 56kg |
Waga pojazdu bez baterii | 45kg |
Maksymalne obciążenie | 100 kg |
Rozstaw osi | 1230 mm |
Wysokość siedziska | 830 mm |
Minimalny prześwit | 270 mm |
Prędkość maksymalna | 75 km/h |
Moc maksymalna | 6kW |
Maksymalny moment obrotowy | 250 Nm |
Zasięg | 100km (@20km/h) |
Tryby jazdy | SPORT + ECO MODE |
Dodatkowe funkcje | Hamowanie rekuperacyjne (tylko w trybie SPORT) |
Klasa ochrony IP | IP65 |
Typ Baterii | Litowo-jonowa wyjmowana |
Pojemność baterii | 34Ah |
Napięcie znamionowe | 60V |
Zabezpieczenie przed nadmiernym natężeniem | 100A |
Czas ładowania | 3,5 h |
Typ silnika | bezszczotkowy DC, BLDC |
Moc znamionowa silnika | 3 kW |
Obroty znamionowe | 5400r/min |
Napięcie znamionowe | 60V |
Napięcie wejściowe | AC110/230V |
Napięcie wyjściowe | 67,2V |
Natężenie wyjściowe | 10A |
Kontroler | Sine Wave 48V FOC |
Rama | Z kutego aluminium |
Koła (obręcz) przód | aluminiowa 19*1,4 |
Koła (obręcz) tył | aluminiowa 19*1,4 |
Opony przód | 70/100-19 off-road |
Opony tył | 70/100-19 off-road |
Główny napęd | paskowy HTD 8M |
Napęd dodatkowy | łańcuchowy 420, 106 ogniw |
Zawieszenie przednie | podwójny amortyzowany widelec ze skokiem 200 mm, regulowany |
Zawieszenie tylne | centralny membranowy amortyzator ze skokiem 87 mm, regulowany |
Skok tylnego koła | 210 mm |
Hamulec przedni | tarczowy hydrauliczny, średnica tarczy 203 mm |
Hamulec tylny | tarczowy hydrauliczny, średnica tarczy 203 mm |
Port ładowania USB | USB-5V, 2400mA |