Surron Light Bee X
DUŻA MOC W KOMPAKTOWYM WYDANIU
Cross elektryczny Surron Light Bee X to uosobienie przygody, dobrej zabawy i odpowiedź na potrzeby tych, którzy uwielbiają adrenalinę i bliskość natury. Niewielkie rozmiary i waga wynosząca zaledwie 47 kilogramów tworzą harmonijną całość z mocnym silnikiem, wytrzymałą ramą i wybitnym zawieszeniem sprawiając, że każda wycieczka poza szlak dostarczy mnóstwa radości. Poczuj dreszcz emocji podczas wyprawy w głąb lasu i przekonaj się, że niewielki elektryczny cross poradzi sobie nawet z największymi wyzwaniami. Surron Light Bee zapewnia ogrom frajdy i wrażeń. Łatwość z jaką się go prowadzi i niewielka masa sprawiają, że doskonale nada się na początek przygody z jazdą terenową. Jednocześnie jakość wykonania pozwala na wyczerpujące treningi jazdy terenowej.


TERENOWE ZAWIESZENIE NAJWYŻSZEJ KLASY
Jazda terenowa, skoki, wheelie, sztuczki i wiele, wiele innych – Cross elektryczny Surron Light Bee nie boi się wyzwań. Dzięki zawieszeniu Intersect T, czyli konstrukcji własnej Surrona, jazda nawet w najtrudniejszych warunkach jest niezwykle pewna. Posiadając wzorowe wyważenie płynności pracy zawieszenia i przyczepności, ten cross elektryczny pozwala zarówno na wspaniałą, pełną adrenaliny rekreację, jak i na wyczynowe treningi! Surron nie bez przyczyny szczyci się zawieszeniem Intersect T. Idealnie odmierzony skok, możliwość regulacji amortyzatora, progresywna kompresja i najwyższej jakości komponenty dostarczane przez firmę DNM sprawiają, że motocykl zachowuje się niezwykle pewnie w każdych warunkach.
MOTOCYKL TERENOWY O DZIELNYM SERCU
Niewielkie rozmiary i masa Light Bee mogą być mylące – ten maluch potrafi zasuwać! Już od pierwszych chwil za kierownicą poczujesz, że cross elektryczny Surron mocy ma pod dostatkiem, a dzięki niezwykłej zwinności łatwo jest nim manewrować w każdych warunkach. Jazda w terenie, podjeżdżanie pod naprawdę strome wzniesienia, skoki, wheelie i inne sztuczki – wszystkie te rzeczy są w Twoim zasięgu od pierwszych chwil za kierownicą. Cross elektryczny Surron – Silnik i osiągi Silnik Surrona Light Bee nie tylko dostarcza dużo mocy, ale robi to niezwykle szybko – maksymalny moment obrotowy dostępny jest w mgnieniu oka. Dzięki temu pojazd jest niezwykle dynamiczny, doskonale nadaje się do jazdy technicznej i wykonywania rozmaitych trików, a jeśli będzie trzeba podjedzie pod zbocza mające powyżej 45 stopni pochylenia. Jeden mały cross elektryczny, a tak wielkie możliwości!


BĄDŹ BLIŻEJ NATURY
Dzięki ekologicznemu, elektrycznemu napędowi Surron Light Bee sprawia, że możesz być bliżej natury niż kiedykolwiek wcześniej. Cichy, nieemitujący spalin cross elektryczny o fenomenalnych właściwościach terenowych pozwoli Ci bez problemu pokonać każdą przeszkodę jednocześnie nie hałasując i pozwalając na wjazd tam, gdzie spalinowe motocykle nie dojadą.
Z Surronem Light Bee możesz przeżyć więcej, dojechać dalej i przy tym mieć pewność, że Twoje przygody odbywają się w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. Brak hałasu sprawia, że cross elektryczny nie niepokoi zwierząt, a brak emisji spalin w oczywisty sposób ma pozytywny wpływ na atmosferę. Poznaj już dzisiaj ekologiczny, elektryczny motocykl dla wszystkich tych, którzy cenią sobie ducha przygody i naturę!
Specyfikacje
| Wymiary pojazdu dł./szer./wys. (mm) | 1860 x 780 1050 mm |
| Waga pojazdu z baterią | 56kg |
| Waga pojazdu bez baterii | 45kg |
| Maksymalne obciążenie | 100 kg |
| Rozstaw osi | 1230 mm |
| Wysokość siedziska | 830 mm |
| Minimalny prześwit | 270 mm |
| Prędkość maksymalna | 75 km/h |
| Moc maksymalna | 6kW |
| Maksymalny moment obrotowy | 250 Nm |
| Zasięg | 100km (@20km/h) |
| Tryby jazdy | SPORT + ECO MODE |
| Dodatkowe funkcje | Hamowanie rekuperacyjne (tylko w trybie SPORT) |
| Klasa ochrony IP | IP65 |
| Typ Baterii | Litowo-jonowa wyjmowana |
| Pojemność baterii | 34Ah |
| Napięcie znamionowe | 60V |
| Zabezpieczenie przed nadmiernym natężeniem | 100A |
| Czas ładowania | 3,5 h |
| Typ silnika | bezszczotkowy DC, BLDC |
| Moc znamionowa silnika | 3 kW |
| Obroty znamionowe | 5400r/min |
| Napięcie znamionowe | 60V |
| Napięcie wejściowe | AC110/230V |
| Napięcie wyjściowe | 67,2V |
| Natężenie wyjściowe | 10A |
| Kontroler | Sine Wave 48V FOC |
| Rama | Z kutego aluminium |
| Koła (obręcz) przód | aluminiowa 19*1,4 |
| Koła (obręcz) tył | aluminiowa 19*1,4 |
| Opony przód | 70/100-19 off-road |
| Opony tył | 70/100-19 off-road |
| Główny napęd | paskowy HTD 8M |
| Napęd dodatkowy | łańcuchowy 420, 106 ogniw |
| Zawieszenie przednie | podwójny amortyzowany widelec ze skokiem 200 mm, regulowany |
| Zawieszenie tylne | centralny membranowy amortyzator ze skokiem 87 mm, regulowany |
| Skok tylnego koła | 210 mm |
| Hamulec przedni | tarczowy hydrauliczny, średnica tarczy 203 mm |
| Hamulec tylny | tarczowy hydrauliczny, średnica tarczy 203 mm |
| Port ładowania USB | USB-5V, 2400mA |
