Surron Ultra Bee
ELEKTRYCZNE PODRÓŻE, CZYSTA PRZYGODA
Zaprojektowany na podstawie doświadczenia zdobytego w istniejącej już rodzinie crossów elektrycznych: Surron Light Bee i Strom Bee. Zupełnie nowy SurRon Ultra Bee wchodzi na rynek, aby na nowo zdefiniować elektryczne motocykle terenowe.Znany już wszystkim elektryczny cross SurRon Light Bee, wprowadzony na rynek w 2018 roku, szybko stał się hitem sprzedaży w segmencie elektrycznych pojazdów terenowych. W Polsce w przeciągu niecałych 3 lat znalazł ponad 1100 nabywców. co czyni go na najpopularniejszym modelem motoroweru elektrycznego. Elektryczny Light Bee uwielbiany jest za to, co oferuje – zwinność, lekkość, trwałość, moc i prędkość – a to wszystko w bardzo przystępnej cenie. Surron Light Bee jest wzorem lekkiego crossowego elektryka. Czy można poprawić ideał? Chyba nie. Ale można stworzyć nowy motocykl, który na nowo zdefiniuje pojęcie idealnego pojazdu elektrycznego do rekreacji i do miasta.
ZIELONA MOC NA KOŁACH
Układ napędowy Apollo jest bardzo energooszczędny, dzięki czemu jest w stanie pokonać dużo większy dystans przy tej samej pojemności akumulatora. Tylny wahacz jest odpowiednio długi i unikalnie zaprojektowany, co sprawia, że jazda jest miękka, zwłaszcza w warunkach terenowych, a pozycja kierowcy jest pewna i solidna. Jeśli na co dzień poruszasz się po płaskiej drodze, zawieszenie możesz wyregulować tak, aby jazda była bardziej komfortowa. Podsumowując, wodoodporność IP67, ergonomia i dbałość o szczegóły, sprawiają, że poziom pojazdu jest znacznie wyższy niż średnia rynkowa.
PRZESUWAJ GRANICE NIE EMOCJE
SurRon w motocyklu Ultra Bee umieścił akumulator litowo – jonowy 74V 55Ah, o łącznej pojemności 4 kWh, masie 20,5 kg i deklarowanym czasie ładowania równym 4,5 godziny. Podobnie jak w modelach Light Bee i Storm Bee akumulator jest wyjmowany – taka operacja zajmuje mniej niż minutę. Możesz go więc zabrać ze sobą i ładować w dowolnym miejscu. Oczywiście możesz też ładować baterię bez konieczności wyjmowania jej z pojazdu. Jedną z najbardziej ekscytujących modyfikacji, jakie wprowadza SurRon, jest to, że ładowarka Ultra Bee ma swoje specjalne miejsce w schowku pod siedziskiem, dzięki czemu masz ją zawsze przy sobie i możesz ładować swojego SurRon’a Ultra Bee podczas całodniowego wypadu za miasto. Podróż SurRonem Ultra Bee nie ma teraz żadnych ograniczeń! Oprócz miejsca na ładowarkę pod siedziskiem SurRoan Ultra Bee znajdziemy zestaw kluczy serwisowych, które w przypadku nieprzewidzianych okoliczności pomogą nam w szybkim uporaniu się z doraźnymi naprawami.
ULTRA WYDAJNOŚĆ
Nowy SurRon Ultra Bee wynosi osiągi elektrycznego pojazdu na zupełnie nowy poziom. Sercem elektrycznego Ultra Bee jest opracowany na nowo układ napędowy. Nowa platforma zapewnia precyzyjne, lekkie i płynne prowadzenie, płynnie oddawaną moc wyjściową i integruje udoskonalony terenowy system kontroli trakcji (SRTC) firmy SurRon, który pomaga pokonywać przeszkody podczas offroad’u.Udoskonalony, inspirowany wyścigami układ hamulcowy zwiększy siłę hamowania na szlakach, a unikalne tylne zawieszenie TR i nowe zawieszenie przednie zainspirują Cię do szybszej jazdy i dalszych skoków. Szczytowa moc elektrycznego crossa SurRon Ultra Bee wynosi aż 12,5 kW, co daje potężny przy tej masie moment obrotowy na poziomie 440 Nm. Zasięg Ultra Bee szacowany jest na 140 km przy średniej prędkości 40 km/h, co z pewnością zaspokoi potrzeby nawet najbardziej zatwardziałych crossowców i da możliwość zabawy w terenie na wiele godzin. Prędkość maksymalna Ultra Bee wynosi 90 km/h.
Specyfikacje
Wymiary pojazdu dł./szer./wys. (mm) | 2060mm / 880mm / 1178mm |
Waga pojazdu z baterią | 88kg |
Waga pojazdu bez baterii | 66,5kg |
Maksymalne obciążenie | 100kg |
Rozstaw osi | 1380mm |
Wysokość siedziska | 910mm |
Minimalny prześwit | 318mm |
Prędkość maksymalna | 90km/h |
Moc maksymalna | 12,5kW |
Maksymalny moment obrotowy | 440Nm |
Zasięg | 140km (@50km/h) |
Tryb jazdy | ECO/DAILY/SPORT/Reverse R Mode |
Dodatkowe funkcje | Ustawienie poziomu SRTC Ustawienie poziomu SERS wiele funkcji ochronnych ustawienie czułości przepustnicy |
Typ Baterii | Litowo-jonowa |
Pojemność baterii | 55Ah |
Napięcie znamionowe | 74V |
Czas ładowania | 4h |
Typ silnika | PMSM |
Napięcie znamionowe | 74V |
Rama | Kuty stop aluminium |
Opony przód | 80/100-19 off road |
Opony tył | 90/90-19(80/100-19 opcjonalnie) |
Zawieszenie przednie | Odwrócony widelec o skoku 240 mm z pełną regulacją 37 mm |
Zawieszenie tylne | Regulowany amortyzator o skoku 85 mm |
Skok tylnego koła | 240mm |
Port ładowania USB | TAK |
Przyspieszenie do 50 km/h | 2,3s |
Przyspieszenie do 80 km/h | 5,2s |
Główny napęd | paskowy HTD 8M |
Napęd dodatkowy | łańcuchowy 420, 106 ogniw |
Zawieszenie przednie | podwójny amortyzowany widelec ze skokiem 200 mm, regulowany |
Zawieszenie tylne | centralny membranowy amortyzator ze skokiem 87 mm, regulowany |
Skok tylnego koła | 210 mm |
Hamulec przedni | tarczowy hydrauliczny, średnica tarczy 203 mm |
Hamulec tylny | tarczowy hydrauliczny, średnica tarczy 203 mm |
Port ładowania USB | USB-5V, 2400mA |