E-MIO VENTO

MOCNY SILNIK

Mocny, położony nisko i centralnie silnik gwarantuje dynamiczną jazdę, stabilność i rewelacyjne osiągi

MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW

Manualna, czterostopniowa, półautomatyczna, z biegiem jałowym – skrzynia biegów z miską olejową! absolutna rzadkość w motocyklach elektrycznych!

ŻADNYCH KOMPROMIOSÓW: ŁAŃCUCH!

Nie uznajemy żadnych kompromisów i instalujemy prawdziwie motocyklowe przeniesienie pędu: ŁAŃCUCH!

Zdobądź miasto!

E-Mio Vento to motocykl, co należy podkreślić, mający zapewnić doznania podobne do jazdy modelem tradycyjnym (spalinowym). Posiada półautomatyczną skrzynie biegów (bez tradycyjnego sprzęgła, cztery przełożenia), przeniesienie momentu obrotowego za pomocą łańcucha, dostosowywalny amortyzator centralny oraz umieszczony nisko i centralnie dla lepszego wyważenia bezszczotkowy silnik 1000 W osiągający w peaku 2300 W mocy. Takie rozwiązanie pozwala na wydłużenie żywotności baterii i zasięg do 60 km na jednym ładowaniu. Przedni widelec „upside-down” umożliwia znacznie lepszą amortyzację na nierównościach. Ładowanie baterii odbywa się z dołączonej, wydajnej ładowarki podłączanej do zwykłego gniazdka (czas ładowania ok. 5-6 godzin). Bateria litowo-jonowa o pojemności 30 Ah. Motocykl posiada dwa tryby jazdy: zwykły i ECO, w którym obniżany jest pobór prądu wydłużający tym samym żywotność baterii. Oświetlenie przednie za pomocą żarówki, kierunkowskazy i oświetlenie tylne wykorzystują diody LED. E-mio Vento doskonale przyspiesza ale też i świetnie hamuje, dbają o to tarczowe hamulce umieszczone na przednim i tylnym kole.

DWUTŁOCZKOWE HAMULCE TARCZOWE

Dwutłoczkowe hamulce tarczowe z przodu i tyłu to bezpieczna, krótka droga hamowania

WIDELEC UPSIDE-DOWN

Widelec upside-down – doskonała amortyzacja nierówności nawierzchni

DUŻY, KOLOROWY, WYRAŹNY KOKPIT

Duży, kolorowy, wyraźny kokpit – wszystkie informacje widoczne na pierwszy rzut oka